пʼятниця, 24 серпня 2007 р.

Джейн Остін і Том Лефрой ~ кохання в яке хочеться вірити



Після виходу  фільму Becoming Jane багато хто почав задумуватись над тим чи справді історія кохання Джейн і Тома мала місце в її житті. Я ні в якому разі не буду тут доводити чи спростовувати  щось просто , проглянемо ці мізерні  факти які  я знайшла .

Насправді дійсно існував  ірландець на імя  Том Лефрой , відомо що він мав деяке відношення до сім"ї Остінів. Він був дворянином, але без належного статку, який був упевнений що неодмінно набуде, користуючись своїми силами і розумом.


У сім"ї Остінів його залюбки приймали ,але аж ніяк не допускали  думки про одруження Джейн і Тома. Їй сватали багатого  дворянина , який відповідав тому становищу іу суспільстві яке займала вона. Та кохання зруйнувало плани її сім"ї і Джейн з Томом закохалися, напевно все було б щасливо закінчилось, якби її сім"я всеж таки все не зруйнувала .

Це була всього лише одна з найвідоміших версій які зараз існують , і до неї схиляються багато істориків . Ми можемо вірити або ні, та всеж моя особиста  думка така що все це може бути правдою. у своїх книгах Джейн так яскраво описує стосунки і так чітко  показує саме кохання, що важко повірити  в те що людина яка писала це не відчувала і не переживала кохання у своєму житті.

І ще одне зауваження, я помітила що у книгах Остін історії її героїв завжди закічуються на весіллі, і подальша їх доля не оописується чітко, лише  деякі  факти. Чи можна сказати про те що вона тому закінчувала на весіллі, тому що не знала що далі?  


Немає коментарів: