четвер, 23 серпня 2007 р.

Стратфорд - земля Шекспіра


Десь рік тому , я випадково натрапила на передачу присвячену містечку да народився и жив Вільям Шекпір, тоді я встигла дещо занотувати з розповіді, і гадаю сьогодні у день народження класика саме час  поділитися спогадами .

Отже англійське містечко Стратфорд стоїть на річці Мейн, треба сказати річка дуже красива по ній плавають прекрасні білі лебеді, яких туристи годують з рук. А ще можна подорожувати по річці на човні, там проводять екскурсії.

У цьому місті народився і жив Вільям Шекспір, там стоїть будинок де він народився, також будинок де він жив зі своєю сім'єю, є будинок де жила його дочка, і навіть дуже старовинний будинок його дружини, де вона жила з батьками до того як вийшла заміж за Шекспіра. Все містечко ніби живе ще в шекспірівському столітті, старовинні будиночки ніби казкові, навколо яких лежать прекрасні англійські сади, я не можу описати якийсь один з тих, що я бачила, скажу що мені відразу згадався сад з казки про Алісу, точнісінько її прекрасний сад який вона бачила в замкову щілину. Все містечко просочене історією і якби по  нього пройшовся сам Шекспір ніхто б не здивувався, тому що навколо все нагадує його час, і тільки туристи з новими фотоапаратамі нагадують що зараз 21 століття.
Мені запам'ятався один готель він називається " Шекспір" старовинна будівля, поросла зеленими кущами, там подають традиційний английський чай

Але найцікавішим для мене був звичайно театр, в якому свого часу грали Джонатан і Меган. Про нього я слухала дуже уважно тому постараюся розповісти докладніше.

Великий Королівський Шекспірівкий Театр - він вважається найзнаменитішим і найпрестижнішим театром у всьому світі. Сама краща світова труппа працює там, грати на сцені цього театру мріють всі актори світу, і там грають найкращі ( тут я так пораділа як за Джонатана так і за Меган, якщо вони грали там, то вони одні з кращих)

Сама будівля дуже велика і старовинна, це реставрація першого шекспірівського театру, який згорів при пожежі, але реставріваний ще краще колишнього, хоча і вважається його точною копією, перед театром лежить великий парк, де серед бездоганно підстрижених газонів і різнокольорових квітів, можна побачити бронзові статуї всіх героїв Шекспіра. Як я зрозуміла сам театр складається ще і з комплексу кімнат де зупиняються актори які приїхали з інших країн. Коли пливеш на човні по річці то можна побачити театр дуже близько, і якраз тією стороною де виходять вікна кімнат а також широкі балкони на яких дуже часто можна побачити знаменитих акторів, які п ють каву або чай, або ще що міцніше або просто відпочивають. Вони часто вітають пропливаючі човни.

І нарешті Стратфорський Фестиваль - він проходить в найближчий тиждень до 23 серпня дню народження Шекспіра. Якщо в буденні дні про 21 століття нагадують туристи і люди в сучасних костюмах то на час фестивалю дуже легко повірити що ти перенеслася в століття Шекспіра, тому що йде величезний парад і все учасникі його немов персонажі ожилі із старовинних картин, дуже красиво!
Колись це був маленький парад, але тепер він переріс у великий міжнародний фестиваль.

Немає коментарів: