пʼятниця, 28 вересня 2007 р.

Гордість і Упередження ( серіал 1995)




Вчора видався похмурий і , дещо сумний день з самого ранку, не дивина такиі ранки в осінню пору, можливо саме вони так   затемнюють красу осені .
Але потім у мене  був вже зовсім чудовий день за переглядом серіалу Гордість і Упередження про який я чула  вже стільки що просто несила було дочекатись коли ж я його перегляну, і можу сказати він мене зовсінм не розчарував а радше навпаки я досі перебуваю у захопленні.

Почну із самого початку, стилізація серіалу Прекрасна . Я в повному захваті від краси, яка показана навколо у всьому видно елегантність і благородство, і в цьому звичайно я бачу тепер який великий мінус є у фільмі, якщо його порівняти з серіалом. Навіть трапеза, кімнати все показує хай не розкіш, але задовільний достаток, а від фасадів будинків особливо Розінгса я в захваті чого варті лише акуратно підстрижені кущі та ще упереміш з квітучими кущами. Це справжня краса.

Тепер перейдемо до героїв, Ліззі незрівнянна, вона елегантна і розумна, освідчена і розсудлива, звичайно ставити її після цього у  порівняння з Кірою Найтлі смішно. Теж можна сказати і про містера Дарсі, це дійсно роль Коліна, тому що зіграв він просто чудово.
Жалію тільки що в сценарії було випущено декілька реплік які є у фільмі, а саме коли сестра містера Бінглі запрошує Ліззі пройтися по кімнаті, а потім пропонує Дарсі приєднається до них у нього там класна репліка є, а її на жаль лише частково показали в серіалі.

Також є ще одне, сцена визнання Дарсі любові до Ліззі мені здалася трохи стертою . по-перше коли він сказав їй що любить її я не побачила в її очах здивування, вона залишилася спокійною, також і він коли почув її відмову і звинувачення не було видно ні приниження, ні здивування, на її слова, що у свою чергу як по мені дуже красиво було показано у фільмі, як не дивно! Я тепер взагалі вважаю, що у фільмі це одна з сильних сцен!
 
Там я бачила, що Дарсі дійсно любить, і йому ой як не легко було сказати це «Люблю!» і коли він отримав відмову, то було видно, що він принижений, але не настільки щоб відчути над ним верх, а саме настільки щоб побачити щирість його любові і пошкодувати про гіркі звинувачення. А тут він залишався холодним і стриманим, що не читай я книги, впритул би не подумала, що він любить. А в останньому, Колін незрівнянний, мій улюблений момент першої частини, коли він дивиться у вікно і бачить, як Ліззі бавиться з собакою, це було такий романтично!

Тепер перейдемо до інших героїв. Почну з містера Беннета, оскільки він мій улюблений герой в книзі,тут є плюси і мінуси .

Плюси в його елегантності і умінням тримати себе, справжній джентльмен ! такого звичайно ж не уявиш собі зі свинями, яким ми бачили його у фільмі, але є також і мінус його репліки також стримані як і вигляд, вони  не такі смішні і не так витончені як у фільмі, окрім однієї коли він забирав Лідію від піаніно, ось там я сміялася, а в іншому, з репліками до дружини, які сильно чомусь тут порізали він був блідим, і в цьому сенсі я залишилася вірна своєму улюбленому Доналду Сазерленду, він справився з роллю куди вдаліше, йому просто стиль підібрали жахливий.

Г і У 2005

І ще в плані того що в серіалі я не побачила любові містера Бенетта до молодших дочок, він чомусь постійне і навіть на людях обзиває дочок дурними, та вони такими і були, але мені здалося це жорстоко, а у фільмі ми бачимо що містер Беннет, хоч і вважав Киті і Лідію дурним але любив їх.

Місіс Беннет Прекрасна, я навіть не можу вам сказати яка мені більше сподобалася у фільмі або серіалі. хоча ні в серіалі звичайно ! те як вона починає кожного разу плакати це неповторно, вона затьмарила свого чоловіка повністю. А коли бути точнішою то обі місіс Беннет доповнюють одна одну.
  

Містер Коллінз, нарешті я бачу прекрасного містера Коллінза ось ідеально зіграно! Він такий яким я його бачила блазень –блазнем  ! Правда він старий і страшний Господи так шкода Шарлоту, вона там говорила про шлюбну ніч мене аж перекрутило як уявила що вона і це «диво» разом вночі... шкода її до сліз . Мені так сподобалося коли Ліззі приїхала до неї у тієї аж сльози стояли бідна, дійсно жити з таким чудовиськом!
    

Дівчатка чарівні правда вони виглядають старшими за свій вік.

  
А містер Уїкхем, спочатку мені здався не красивим але коли він говорить його обличчя перетворюється і він стає симпатичним, скажу навіть що цей персонаж тут мені навіть сподобався, він розумний і привабливий не дивно що Ліззі йому симпатизує.

Ще треба  сказати про леді де Бург, ви знаєте мені вона тут здалася якоюсь матроною з грошима, і навіть дивно що її всі бояться, я тут також віддаю перевагу образу з фільму величній і могутній леді де Бург, яку дійсно варто було бояться.
  
Поїздка в Пемберлі була найчудовішим видовищем, яка краса, яка розкіш! Сам будинок, сад, всі угіддя я була зачарована і найголовніше це було так красиво і уважно показано, сама краса маєтку, що я можу зрозуміти Ліззі за її захоплення цими землями.

  

Попри дрібниці я від серіалу в захваті , це безперечно фільм який хочеться дивитися знову і знову.





Немає коментарів: