вівторок, 11 вересня 2007 р.

"Емма" (1997) враження від фільму (частина 1)





У мене була можливість сьогодні переглянути  екранізацію Емми  з Кейт Бекінсейл у головній ролі.
На жаль мені не вдалось переглянути повністю  до кінця цей фільм тому зараз  лише  враження від першої частини фільму.
Отож, я переконалась що кейт прекрасна в ролі Емми, можна навіть сказати я її такою і уявляла в книзі, до того ж Кейт бала своїй героїні  прекрасний  тонкий гумор і чарівність, звичайно
 Емма робила дурниці напротязі усієї історії, але я  з задоволенням спостерігала  за нею.
Дуже гарно  показано момент коли приїхали її племінника  щаслива велика родина.





Про містера Найтлі у мене склалось якнайкраще враження, як це не дивно.
Звічайно він не такий красень як Джеремі Нортон у ранній екранізації, але у цього
безперецно є великі плюси і їх не так вже й мало. Почати з того  що тут містер Найтлі  яскравіше показує гумор, навіть прості фрази  виходять смішнішими, у Джеремі все на лобі було написано його очі говорили за нього, і навіть по обличчю можна здогадатися ( думка поверхнева!)
У той час як цей   прекрасно імітує серйозність, але його фрази  влучні і якраз   з тим гумором  який прзначається лише  одній з героїнь, якраз цей момент точно підкреслено.




Що мені сподобалось це те що Гарієтт тут молоденька дівчинка і доволі мила , так само як і містер Елтон тут набагато симпатичніший  ніж  попередник його.
Епізод коли містер елтон пропонує Еммі руку і серце просто прекрасний, вийшло дуже кумедно !!!

Що мене хвилювало так це Френк Черчілль, порівнювоти когось з Еваном Макгрегором  смішно, але і тут мене здивували бо на цю роль взяли , дуже симпатичного парубка , поки що сидити  про його гру не можу....



міс Бейтс тут здалась дещо змазаною, і навпаки у попередній екранізації вона була просто прекрасно показана.

Поки я ще не бачила  Джейн сподіваюсь вона мене не розчарує...


Немає коментарів: