середа, 26 вересня 2007 р.

Becoming Jane 2007 ( думки після перегляду)


Сьогодні я можу зізнатися що дуже переживала як сприйму цей фільм, чи сподобається він мені, але коли вчора я його переглянула то ще потім якийсь час просто сиділа і осмислювала історию життя Джейн.... і вона мене вразила.

Перш за все стилізація фільму дуже нагадує "Гордісті і Упередження" , не берусь судити чи правильно був показаний побут і чи відповідає він дійсності, бо насправді  історія від цього не залежала. Важливим віявилося те що Остін  не могла не написати свого знаменитого роману Г і У а також інших, бо  навколо неї жили просто живі прототипи її героїв , вони були такі яскраві і цікаві , що просто треба було встигати записувати .

Без сумніву можу сказати що я хоч трохи ,але все ж привідкрила для себе  характер Джейн, принаймі я сподіваюся на це бо посправжньому судити зараз не можу спираючись лише на хоча і біографічну але все ж версію... та насправді так хочеться вірити що вона хоч трохи схожа.
Для мене Джейн видалась відкритою повною життя людиною, вона  аж ніяк не могла вписуватись у ті  вузькі рамки  правил і обов"язків , які на той час  були у суспільстві.
Вона була веселою  і романтичною дівчиною, як і кожна прагнула  кохання і була відкрито йому. Але в той же час вона була дуже освідченою, і розумною, висловити свою думк у при всіх відкрито  не було для неї чимось не звичним , хоча й приводило до того що всі здивовано дивились на неї.
Для самої Джейн яка  любила свої творчість і відстоювала її ,було просто сидіти і слухати  думки про те что письменнитво ,а особливо коли автор жінка, то є пуста трата часу і паперу, вона не  лише не погоджувалась але й  відстоювала це право писати.
Кохання  безперечно збагатило її світ , і хочеться сподіватися що воно так і залишилось в її серці  до кінця, бо як інакше можна пояснити ті неймовірної сили почуття  які вона  описує у своїх романах.

Мені  преба сказати дуже сподобалось як показано образ Тома  Лефроя , колись я все гадала в якому образі з героїв книг Остін можна його впізнати, та тепер я в певнена що будь яку з її книг не візьми усюди знайдеш його бо Том це: агартність і потяг до життя Віккхема, гордість і розум Дарсі, 
романтичність і начитаність Едмунда, веселість і  безтурботність Тілні , і нарешті вміння 
кохати чекати і сподіватися  як у капітана Вентворта. Цей счинтез разом взятий
приводить до чудової суміші , до чудової людини .

Трохи хочеться сказати  про улюблені момнт в фільмі, їх є достатнь багато.
Мені сподаболися сцені на балу,  ці розмови і суперечки такиі схожі на Ліззі і містера Дарсі. 

У фільмі згадується Генрі Філдінга "Історія найди Тома Джонса" я зараз читаю цю книгу ( згодом быльше розповым про неї)
і можу сказати що попри те що у фільмі Джей засудила її, та все ж книга їй сподобалась і я маю певну думку
 що насправді вона мала великий вплив на Джейн, і виробила її стиль   
А особливо те що Том  бачачи потенціал Джейн у літературі намагався  направити і показати їй різноманіття, з чого маю надію поступово  і виробився її  власний стиль, на який певною мірою вплинув Том.

 
Сподобалось те що в фільмі багато чудових веселих моментів , він не депресивний , а навпаки , романтичний, теплий , так просто розповідається  історія нещасливого кохання, і в той же час  в кінці ми бачимо  що щастя у кохання може бути різним .
Останні кадри мене причарували , бо показано що кохання живе навіть коли минули роки , і слова вже не потрібні бо вони пусті ними нічого не скажеш, ясніше говорять поглади . А Джейн говорила про своє кохання через свої книги, у кожній зізнаючись  Томові в любові маю надію він їх читав і розумів.


Немає коментарів: