неділя, 9 вересня 2007 р.

Гостинний дім Джейн Остін





Я дуже вдячна моїй подрузі Гульнарі, яка знаючи моє захоплення життям Джейн , показала мені декілька фото з екскурсії по будинку де жила Остін. Сьогодні ці фото я покажу тут .
коли я переглядаю ці світлини , я намагаюсь уявити як жила Джейн?

Коли вранці прокидалась і бачила краєвид на свій садок біля будинку, або коли грала на своєму піаніно... Усі речі  у будинку зберігають спогади про Джейн, тут вона писала і мріяла,  сподівалась і чекала.




 

 

  


Спальня Джейн

  


спокійна  тиха місцина , де так розмірено і тихо тиче життя, та попри все тут не вирували  не менш сильні пристрасті, і всі вони  завмирали на пергаменті написані красивим почерком Джейн.
Вона писала про людей які жили і були поруч з нею, про те життя  яке  розгорталось  навколо, і свідком  якого вона була.






Немає коментарів: