понеділок, 17 вересня 2007 р.

Gone With The Wind (1939)




Перш ніж писати про цей фільм я прочитала багато рецензій інших, що ж про нього говорять,односзначно всі кажуть одне  теж і я переконалась що і похвали можуть стати банальностями і не передати захвату, отож я вірішила по своєму написати про нього.



Віднесені вітром вийшли на екран в далекому 1939 році. Це була велика  постановка великого роману тому і розмах був великим, на головні ролі взяли  найкращих і найяскравіших зірок екрану  Вівєн Лі і Кларка Гейбла.

  

Вибір став золотим майже образу після  виходу фільму, особливо для Гейбла,  він став  неймовірно  популярним,  на його фоні Вівєн дещо  ховалась , хоча саме її удостоїли премії Оскар.



Кажуть на знімальному майданчику Кларк і Вівєн часто сперичалися зйомки проходили важко, але як бачимо результат перевершив  все очікуване, у їхнє кохання на екрані повірили мільйони глядачів ,
і до сьогодні  пара  Вівєн і Кларка не меркне ,вони залишаються еталоном .




Для мене  вони найпрекрасніші, я захоплююсь тим перевтіленням яке акторі здійснили на екрані, воно дійсно неперевершене. Я не приховою  що я захоплена Кларком Гейблом у цій ролі,  він для мене нійкращий з усіх!

 

Особливу увагу заслуговують  костюми героїв  , непереворшено гарні вбрання, особливо
приділили увагу сукням Скарлетт




,
такого розкоші і краси я не бачила більше ні в одномі фільмі,
за вісь фільм Вівєн поміняла кілька суконь і всі вони були просто неперевершено  гарними і дуже личили їй.




Немає коментарів: