субота, 8 вересня 2007 р.

Поспішай кохати (A Walk To Remember)


Сьогодні мені захотілося ще раз перегланути  цей фільм, щоб знову відчути  яким насправді
чудовим є світ у якому є кохання. Цей фільм напевно як і книга Ніколаса Спаркса, назавжди
залишиться для мене одою чистому , всепереможному, святому коханню.

" Love is always patient and kind.
 It is never jealous. love is never boastful or conceited.
It is never rude or selfish. It does not take offense and is not resentful."

Це такі справжні  слова! Що разу коли я переглядаю цей фільм, то знаходжу там щось нове.
Любов може врятувати світ , коли люди почнуть заради неї змінюватись
Я завжди дивлюсь цю історію як вперший раз , байдуже що знаю її майже по цитатах.

"Пам"ятна прогулянка" - Ніколас Спаркс

"Коли мені було 17 моє життя змінилося назавжди"
Так починає розповідь про свою любов 50 річний Лейдон Картер....
Чи міг Лейдон, син впливового батька, популярний хлопець в школі, улюбленець  дівчат і друзів, президент класу, який мало турбувався про своє життя, подумати, що тиха, скромна дівчинка Джеймі переверне все його життя? Вона так тихо увійшла в його життя , в його душу, в його серце, що він не зміг зрозуміти коли встиг закохається в неї, що вона стала потрібна і дорога йому як ніхто інший. До неї він не знав що таке любов, і навіть тепер коли це почуття народилося в його серці він не насмілювався визнати наскільки воно велике.
Та жахлива звістка про те що Джеймі вмирає, зробила його дорослим,
він зрозумів що готовий на все щоб утримати її.
 
А головне ,що єдине що йому потрібно в житті, це щоб Джеймі була поряд. Кажуть перше кохання недовговічне, це просто дитяче захоплення яке скоро забувається,
якщо ви так думаєте те прочитайте цю книгу, і ви дізнаєтеся, що іноді саме перше кохання,и є те єдине яку шукають все життя.



"Джейми сказала "я згідна" . Те чого  всіі не розуміли , а я по
винен був пояснити їм що родлю це не заради Джеймі а заради себе.
Я кохав її так сильно, що мене не хвилювала її хвороба. І було байдуже що  часу у нас залишилось  небагато. Ніщо  не було важливим для мене. Все про що я турбувався було зробити так , як підказувало мені серце, і це було правильно"
                                                                                           
                                                                          "Пам"ятна прогулянка" Ніколас Спаркс



 

2 коментарі:

Анонім сказав...

Якщо ви не вірите в кохання і що воно вічне, прочитайте цю книгу....Нічого прекраснішого немає, коли кохання об"єднує людей, заставляє змінюватись на краще, зрушувати гори....і все це заради коханого(ної)...

Чорнильне серце сказав...

Я погоджуюся з вами , книга чудова.