пʼятниця, 1 лютого 2008 р.

Читаючи Елізабет Гаскелл

Вчора я вирішила що досить мені байдикувати і пора вже зайнятися моїм англійським, я дещо його занедбала і тепер мені трохи важко читати, та практика все виправить і треба лише  мати досить терпіння, а головне бажання. Ну що ж хоча першого в мені мало зате другого досить. Я вирішила коли практикуватися то  вже на книзі яку неодмінно хочу дочитати до кінця, і так як чекати перекладу "Півночі і Півдня вже просто не має сил я  читатиму її в оригіналі. Це важко бо там багато фабричної термінології і взагалі важко написано, але тут головне не  зупинятися. Вчора мені пощастило знайти кілька книг Гаскелл серед яких знамениті Дружини і Доньки, я неодмінно прочитаю їх згодом.
Сьогодні на черзі 20 і 21 розділи Півночі і Півдня які я сподіваюся мені вдасться прочитати без значних перешкод.

Немає коментарів: