неділя, 24 лютого 2008 р.

Минулий тиждень

За минулий тиждень в моєму життя сталися дві яскраві події. Почалося все у понеділок з мого дня народження, він щороку проходить у колі моїх рідних, за великим тортом, і цього року було так само. Мені приємно і затишно проводити своє свято з сім"єю,  це був справді дуже приємний початок нового тижня. 
Другою подією був перегляд  екранізації  книги Елізабет Гаскелл Дружини і Доньки, можна сказати,
 що він теж був сімейним. Диски з цим фільмом я придбала  як подарунок собі , 
і ось у вівторок  разом з бабусею  ми влаштували собі  ткий собі день кіно. Фільм тривав 5 годин, 
але  за яскравістю і  цікавою історією ми майже цього не помітили. Мені сподобалася ця історія, 
актори були неперевершені !  ВВС як завжди порадувало прекрасною природою, багатими  декораціями, і короритними героями. Хоча  костюми були не такі красиві як у Півночі і Півдні,але  розпочавши перегляд ви потім пр це забуваєте. Я помітила що лінії другорядних героїв, були цікавішими і сильнішими  ніж самої головної героїні Моллі Гібсон. Хоча можливо в цьому був сенс, таке враження що молі була лише стороннім спостерігачем  за подіями які розгорталися навколо нею, і в деякі  з них її було вплутано. Можливо саме це і намагалися показати  творці фільму. Загалом фільм залишив 
якнайкращі  враження!
А закінчився цей тиждень  тим що я нарешті   знайшла час і відкрила книгу Шарлотти Бронте Шерлі, яку давно вже хотіла прочитати. На разі можу сказати що вона дещо важче читається  ніж Джейн Ейр, але поступово я  відкриваю все нові і нові цікві факти, про цю книгу я розповім докладніше трохи згодом

Немає коментарів: