четвер, 7 лютого 2008 р.

Persuasion 2007 враження... думки в голос про смаки


У кожної людини є смак, навіть якщо це називають несмак він всеодно є різновидом смаку- це індивідуальність! У кожного смаки різні , і вони особливі , і це стосується не лише одягу і способу життя але й такох смаку у літературі та музиці, живописі і кіно.  Я хочу розповісти  трохи вам про свої смаки, можливо це доволі самовпевнено буде  звучати але я переконана, 
що у мене доволі гарний смак у літературі і кіно, і від цього у мене  виникають , 
як це не дивно, проблеми.  В дитинстві я ,як і всі дівчатка підліткового віку спочатку цікавилася дещо легковажними романами. Та моя мама вчасно помітила це і знаючи мою любов до читання  почала  замінювати легковажні романи на класичну літературу.
Книги підбиралися по мірі важкості і так я загалом почала  розуміти що в книгах є художній стиль .Пройшов час і тепер ці легковажні романи хоч і не є забороненими для мене та вже не є для мене цікавими, вони так і залишилися легковажним "чтивом". Я часто думаю чи правильно те що я зразу відкрила для себе вершини класичного  твору, адже тепер
 лише дуже гарно написаний хороший твір може принести мені справжню насолоду від читання. І ще з часом у мене з"явився юлюблений жанр творів це здебільшого драматичні новелли і романи , згодом до них також додалися філосовські романи, саме книги цього напрямку  приносять мені справжню насолоду від читання.
Разом із літературою певний смак мені прививався і до кіно, звичайно в мене є свій смак і улюбленими є і комедії і детективи вибірково, але загалом можу скказати що мені подобаються костюмовані драми. Останнім захоплення  є екранізації моїх улюблених романів.
Спочатку я з задоволенням переглядала все що з"являлося на екрані і нагадувало мій улюблений твір, але поступово я навчилася розбиратися у якості постановки і у тому наскільки  порізали або перекрутили твір.

Я вважаю що кіно -це мистецтво в якому режисер показує свій оригінальний і неповторний погляд на той чи інший твір, але  є твори які самі по собі вже досконалі тому  забирати щось чи переставляти  не має великої необхідності , можна щось додати аби розкрити повністю образ героя  , який у книзі  залишається у тіні, але загалом змін такі твори не потребують.

Зараз я почала читати книгу "Як знімали Гордість і Упередження" і маю сказати що ця книга мене просто вражає, тепер я знаю що одним з фундаментів  гарного кіно є сильний сценарій. Розомова зі сценаристом Гордості і Упередження  Ендрю Девісом  мене дуже зацікавила, бо роботу  яку він провів за написанням сценарію до міні-серіалу можна назвати прекрасною.
Зважаючи яку кропітку роботу провели над написанням цього сценарію і як  бережно відносились до усіх сцен , для мене справжнім розчаруванням  було те що такої ж роботи не провели творці іншої екранізації "Переконання" по роману Джейн Остін.
Для мене стало неприємною несподіванкою, що книгу в якій є пристрасть, кохання, таємниці так  недолуго порізана і пісно показана . Усі значні моменти , переживання , 
хвилювання і любов настільки змазані і нещирі що просто плакати хочеться, 
загалом фільм дуже нудний . 

Пане Девіс де ж ви візьміться за написання сценарію до Переконання!!!!!! 

Немає коментарів: