неділя, 3 лютого 2008 р.

Чого хоче дівчина


Великим задоволенням було для мене сьогодні переглянути фільм з Коліном Фертом, я обожнюю цього актора після Гордості і Упередження, хоча вперше я побачила його в "Щоденнику Бріджет Джонс" де вже там він звернув мою увагу своєю англійською стриманістю і вишуканістю. Та наспраді важливою роллю ьв його карьєрі є роль містера Дарсі в ГіУ, він нею назавжди вписав своє ім"я золотими літерами у світовий кінематограф.

Та сьогодні я хочу розповісти більше про  фільм Чого хоче дівчина, ця стрічка є молодіжною але її з великим задоволенням переглянуть усі. Тут також разом з Коліном Фертом можна побачити ще одну зірку  ГіП Анну Челселлор  яка зіграла там Керолін Бінглі.

Дафна, семнадцятилітня, волелюбна дівчина, відправляється з Нью-Йорку до Англії на пошуки свого батька, якого вона ніколи не знала. Татко ж виявляється багатим аристократом і відомим політиком.

Тепер Дафні належить стати своєю у великосвітському оточенні батька, занурившись з головою в нескінченну низку богемних прийомів, показів мод і вечірок. Але солодке життя захмарилося безліччю труднощів: Дафні належить освоїти всі тонкощі етикету, налагодити відносини із звідною сестрою і, найголовніше, — залишитися вірною собі і  і своїм ідеалам.

І вона блискуче справляється з поставленою метою і з винахідливістю, яким позаздрила б будь-яка юна леді.

Варто ще зазначити ,що присутність Коліна у цьому фільмі це великий плюс , адже спостерігати за ним просто одне задоволення


Немає коментарів: