пʼятниця, 15 лютого 2008 р.

Враження після прочитання Півночі і Півдня

Я щойно перегорнула останню сторінку роману Елізабет Гаскелл " Північ і Південь" . За вікном зараз морозяний зимовий вечір, і перегорнувши цю останню сторінку я відчуваю і смуток і радість водночас. Я раніше чуда деякі думки что цей роман Гаскел дещо стерла у кінці, і що вийшов він трохи наівним, для мене ж кожна сторінка до самого кінця приносила багато задоволення, а сам фінал хоча й видався в одному єдиному моменті трохи смішним, але це дрібниці, бо кінець там  гарний  і щасливий. Я обов"язково буду перечитувати цю книгу колись, 
бо вона з тих книжок в  яких кожного разу знаходиш щось нове!

На разі наступна з книжок Гаскелл буде Жінки і Доньки, я нещодавно придбала екранізацію цього роману  компаниєю ВВС , отже скоро чекайте вражень!!!

Немає коментарів: