середа, 3 жовтня 2007 р.

Becoming Jane - враження !


Якось я прочитала думку одного гладача, не  поручусь за за вірний зміст сказаного,
за щоо наперед прошу вибачення, але приблизно зміст був таким:

" Ну так, один раз подивитись цей фільм можна, але бажанння переглянути немає - нудновато!"

Я не люблю читати думки  про фільми (книги) які ще не бачила, бо часто так траплялось що, мої  враження дуже відрізнялися від вражень інших людей, але тим не менше такі думки інших часто залишають по собі немриємний осад, і хоч ненавмисно але все ж пливають на твою думку.
Маю сказати що після першого перегляду  цього фільму, я ніяк не могла дочекатись коли ж побачу його знову, це напевно здасться дивним тому що я  маю  цей фільм і можу в любий момент його переглядати, але обставини різні справи, хоч і незначні і несутєві , як це не дивно здатні забирати купу часу .

Але ось сьогодні ,коли день видався з самого ранку непривітно-похмурим , небо спочатку нахмурене ,потім таки виплакало на землю свої холодні сльози, я вирішила потішити себе затишком, спочатку трохи почитала а потім увімкнула цей фільм ... і майже на дві години знову потрапила у  світ галантного і вишуканого товариства.

Дивитися другий раз виявилось ще цікавіше і приємніше ніж  першого, я веселилась разом з Джейн на початку і сумувала вкінці . Десь наприкінці я раптом зловила себе на думці  Чому і далі все залежить від суспільства, статку і грошей?

Бо насправді як би ми цього не приховували і казали що часи змінилися  і тепер закохані відчайдушно  кидають усе , бо гроші при бажанні можна заробити, але ніхто не задумується у цей щасливий момент ,що їх може ніколи не вистарчати, і це  ( як це мізерно!) зруйнує кохання,  дружбу, повагу і самостійність. Вибір, а точніше рішення яке Джейн прийняла  у
  фільмі  коли дізналась скільки людей залежить від успішності і можливостей Тома,
я вважаю єдиним правильним, як би не пафосно воно виглядало.
Я вперше бачу героїню яка зупинилась і тверезо оцінила ситуацію , і я можу сказати цей вчинок говорить про велику любов, бо він не егоїстичний , яким зазвичай прийнято вважати вчинок зроблений під впливом кохання.
У фільмі однією з улюблених частин для мене є остання, там є відкритий кінець , а це якнайкраще спонукає до фантазій....
Я в первене це не останній мій перегляд цього фільму.











Немає коментарів: