субота, 13 жовтня 2007 р.

Becoming Jane - прем"єра в Україні?






Так на жаль саме під знаком питіння , адже я довідалась що прем"єра можливо і буде та ось питання коли?. Поки що відповіді на нього   мене не має хоча я й перерила купу інформації і сайтів, та так нічого і не знайшла.
Маловтішною та всеж звісткою може стати той факт що  сьогодні на 1+1  все таки згадувався цей фільм а одже вперше  про нього заговорила на нашому ТБ.

Сюжет був невеличкий і мало що цікаво було сказано крім того що:
Ще що вона була дуже близька з батьком, актор що зіграв його сказав що напевно без тата вона не стала б тим ким вона була.

Мені сподобалося те що сказав Джеймс МакАвой про те, що Джейн дуже глибоко розуміла людську натуру і відносини, але на жаль в особистому житті не могла до кінця пережити всіх відчуттів сповна. Сподобалася кінцівка сюжету я прямо трохи не заплаказа про те що "за 20 останніх років життя Джейн встигла написати 6 романів, 6 щасливих закінчень для своїх героїв, 6 хеппі -ендів  своєї нещасливої історії"

А ще я знайшла чудове відео під назвою " You light up of my life"



Немає коментарів: