четвер, 11 жовтня 2007 р.

Романи Джейн Остін нарешті на наших книжкових полицях!

   



Я це не сумно але нажаль українськ книговидавництво останнім часом зовсім залишило  наших читачів  напризволяще і мало видають яксної  зарубіжної , тай що там казати своєї класики.
Винятки становлять лише декілька видавництв , які можуть ,якщо не у повній мірі то принаймі частково задовільнити смака  класикоманів , до яких я маю честь себе відносити.
На жаль багато хто з Вас можливо не мають часу ( аа загалом і бажання) довго шукати де ж можна знайти і придбати улюблені класичні твори , тому я вирішила допомогти  чим зможу і публікавути тут
новини про всі  новинки класичних творів ,авторів які так не часто милують нас на українських книжкових полицях, а також новинки від сучасних авторів , з дебільшого моїх улюблених, пробачте мені таке обмеження . Я ж бо відношусюя до тих людей які дуже скептично ставляться до сучасної літератури , і твори сучасників я читаю дуже вибірково, та попри все є декілька авторів  які мене полонили , і маю надію вона так само припадуть і Вам до смаку.

А наразі спершу хочу порадувати  прихильників Джейн Остін, до яких відношусь так  і я , отож харківське видавництво "Фоліо" , яке на мою скромну думку на разі є найбільшим  прихильником класики , бо у них в асортименті  вона абсолютно різнобарвна і неперевершена, порадувао нас  кількома романами Дж. Остін  а саме:

Чуття і Чутливість
Гордість І Упереедженність
Емма ( ці три книги укр.мовою  у форматі pocket-book) 10 грв

Нортенгерское Аббацтво
Менсфилд - Парк (ці рос.мовою тверда обкладинка) від 19 до 22 грв.
(Замовлення можна зробити на сайті  видавництва адресу котрого ви знайдете у лінках на правій панелі)

Маю ще сказати що я є щасливою власницею  Гордості і Упередженості а також Емми, переклад просто розкішний і уже яскравий, справді раджу всім прихильникам , хто любить красу і елегантність стилю і мови Дж.Остін
 








     

Немає коментарів: