субота, 27 жовтня 2007 р.

My Becoming Jane music video!



Вибудете сміятися, або подумаєте що я божевільна, але з того часу як я отримала
 цей фильм  я подивилася його більше ніж шість разів , знаю це дивно але що я можу сказати... 
Я люблю цей фільм! Моя подруга Елена , каже що він дуже сумний , можливо , але він,
 і не менше прекрасний. Ми чомусь звикли що кохання має померти коли закохані не разом у кінці,
а цей фільм  показав що воно може  жити  навіть коли закоханих розділяє відстань і роки, і коли 
вже нічого не зміниш , бо їх роздіяє ціле життя .. але попри все кохання живе і воно дає силу і надихає. По-моєму це прекрасний кінець для фільму ви так не думаєте?

Я в цьому переконана тому стільки разів переглядаю цей фільм, а сьогодні вирішила  зробити відео
мою улюблену музику Вівальді

Becoming Jane - Vivaldi






1 коментар:

Чорнильне серце сказав...

You will laugh, or will think that I am reckless, but since then as I got this film I looked it more than six times, I know it is strange but what I can say... I love this film! My friend Elena, talks that it is very sad, possibly, but it's very wonderful too. We for some reason think that love must die when falling in love not together in the end, but this film showed that it can live even when falling in love is divided by distance and years, and when already will change nothing, because they are divided by whole life ... but without regard to all of love lives and it gives force and inspires. On my opinion is it a wonderful end for a film you don't think so?

I am convinced , that is why I so much times look over this film, and today decided to do video on my favourite music of Vivaldi