четвер, 3 січня 2008 р.

Моє нове відео " Маргарет і Торнтон" і трохи про героїв книги Гаскелл


Давненько я не створювала нового відео , і ось вчора до мене знову прийшло надхнення.
Цього разу мене надихнули пощуття Маргарет і містера Торнтона, з серіалу "Північ і Південь"
Наразі  я продовжую читати роман Елізабет Гаскелл , поки що мені важко сказати  мою певну думку про стиль і саму історію, але дещо про персонажів  можна  сказати вже зараз.

Маргарет у книзі сильна і розумна дівчина , але інколи надто слабка , враховуючи її поки що майже постійні сльози.  і хоча зараз в її життя справді не  легкий період, оли вона змушена адаптуватися до промислового иміста після тихого, затишного куточка в якому вони жили, та все ж  якщо подумати вона ж виросла в Лондоні і малаб звикнути до  галасу міста.

Сам герой містер Торнтон мені однозначно сподобався майже у всьому крім того,що він надто прозоро показує свої почуття до Маргарет, і це показує його доволі кумедним, а поміж тим він сильна, розумна , цілеспрямована і горда людина , яка не звикла поступатися  нікому а тим більше жінкам. Хоча  ще треба зазначити він справжній джентельмен.

Ось такі два герої , мені цікаво якими будуть в подальшому їхні взаємини, хоча  вже зараз можна сказати що одразу порозумітись не вдасться.

Я поки не має нагоди оціната екранізацію книги, що є наразі добре  бо у мене є можливіть  прочитати книгу, але з того що я побачила  у маленьких уривках можна  думати ,що тут герої трохи інші. Та це ми ще будемо мати змогу оцінити а поки що мій новий кліп, подіваюсь сподобається.


Немає коментарів: