пʼятниця, 25 січня 2008 р.

Міс Поттер




Я хочу розповісти вам про дивовижну жінку Беартікс Поттер. З самого дитинства Беатрікс не розуміли усі її рідні, і все тому що маленька дівчинка дуже любила вигадувати різні історії про звірят, особливо її улюбленим героєм цих історій був кролик на ім"я Пітер.
Спочатку на ці історії і справді дивилися як на невинну розвагу, хоча Беатрікс до того ж  малювала усіх своїх героїв і тим самим  оживляла їх на папері, це всі вважали лише розвагою аж поки ставши дорослою  і почавши показувати свої малюнки різним видавцям один з них не взявся видати книгую І саме з цієї имті "друзі" Беатрікс її герої стали всесвітньо відомими  персонажами.







Треба сказати я до сьогоднішнього дня нічого не знала про цю леді, і лише сьогодні переглянувши прекрасний фільм міс  Поттер я трохи довідалась про її життя.

Про фільм варто більше сказати ,адже  він насправді чудовий, історія  міс Поттер показана дуже красиво і  яскраво, на фоні вікторіанської епохи у чудових інтер"єрах і прекрасної природи. Я досі не надто любила актрису Рене Зельвегер  але тепер я визнаю що вона просто непревершена, такж варто зазначити що і еван Макгрегор біу прекрасним  у своїй ролі. Історія розказана дуже легко  і весело , і тому  від перегляду залишається  чудове  враження

Немає коментарів: