середа, 23 січня 2008 р.

Джейн Ейр приємні спогади з дитинства


Похмуре небо  що вкривало густими хмарами все навколо  і робило цей день сумним, раптом  посипало на землю  густий лапатий сніг. Він щоправда падав не довго , 
але видовище було чудове . І мені захотілось чогось старого і давно  знаймого, чогось, що неодмінно нагадає дитинство , і найкращим вибором став  фільм Дж.Ейр.
Я як колись у дитинстві поринула , у світ дівчинки сироти якій все у цьому  життя давалось не так просто. Дуже гарно там показані перші роки Джейн у Ловудській школі, де  було багато несправедливого але й справжні друзі і уроки життя  ,що зробили її сильнішою і стійкою до життевих негараздів.

Колись  переглядаючи цей старий фільм я не звертала уваги наскільки автори були уважні до важливих діалогів  а також деталей, і саме тепер я почала їх помічати, і мабуть тому дивитися тепер набагато цікавіше.
Актори  зворушливо і глибоко передають  переживання героїв  і ти починаєш переживати разом з ними всю історію.

Напевно інколи корисноі правильно повертатись д давно улюбленого але трохи забутого,
щоб по новому зрозуміти його, адже і на книги і на фільми зараз ми вже дивимось зовсім  іншими очима. Якщо колись  Історія Джейн здавалася мені  захоплюючою і таємничою, то зараз вона для мене зворушлива і романтична.
Це тепер мозливість насолоджуватися не тільки самою історією а й тим як її розповідає  резисер, оператор і самі актори

Немає коментарів: