пʼятниця, 11 січня 2008 р.

North and South new video!


Cьогодні прекрасний сонячний день, і я розпочала його з того що переглянула третю серію "Півночі і Півдня" . маю сказати що насправді я розтягую задоволення від перегляду, адже щораз більше переконуюсь що чотири години для такого фільму це аж занадто мало.
У цій  частині хочеться відзначити  актрису яка зіграла роль матері містера Торнтона, ми бачимо героїню як сувору власну жінку, яку життя ніколи не  шкодувало. і тепер коли в її  житті  настали  трохи кращі часи, коли вона може гордо підняти голову , вона  розуміє що так може бути не завжди  , що світ надто жортстокий до добрих і відкритимх людей, і тому місіс Торнтон  сховала свої почуття від усіх навіть від своїх дітей, для яких ніколи не мала бути слабкою. Та насправді в її очах світиться тепло  і щирість. Я маю зазначити  що актриса неперевершено впоралась зі своєю роллю. І взагалі весь акторський склад  фільму щораду приємно дивує, адже всі актори без винятку на дуже високому рівні .
Я  фінал залишила на потім бо розумію що це найкраще, а ще мені справді не хочеться роставатися з чими героями я звикла до них.

Але позатим  мені залишиться ще книга Елізабет Гаскелл , яку після перегляду я з подвійною цікавістю читатиму, а ще я хочу  поділитися з вам  відео яке я сьогодні знайшла  його автором є HeathDances

Немає коментарів: