середа, 9 січня 2008 р.

День прекрасних несподіванок


Cьогодні я цілий день присвятила повторному перегляду серіалу "Гордість і Упередження" серіал 1995 року. Якщо спочатку я справді була не зовсім у захваті від нього, то тепер з кожним новим переглядом я кожного разу з щораз більше захоплююся ним. Вишукані пейзажі навколо, галантність кавалерів і    і яскрави  соковиті діалоги , вправно перетворена мова Джейн -все вражає все раз більше.

У Дарсі у виконанні Коліна Ферта я вже майже закохана ! актор  неймовірно чудово втілився у свого героя, він справді справжній Дарсі, і цього разу  це справді  було задоволення переглядати цей серіал.
Після пперегляду мені  захотілося  зробити своє перше відео на тему саме цього серіалу., до того я  не могла придумати яким саме повинно бути відео, нарешті вдалось  підібрати музіку сподіваюсь вам сподобається.



Сьогодні я також нарешті отримала диски з серіалом "Північ і Південь"  який завтра неодмінно подивлюсь и поділюся своїми враженнями

Немає коментарів: