четвер, 10 січня 2008 р.

North and South - враження після перегляду!





Сьогодні  я цілий ранок з нетерпінням чекала того  часу ,коли зможу залишитись сама і  спокійно на самоті переглянути  "Північ і Південь"  серіал про я кий я встигла стільки всього почути чудового, і який так  врзів мене по тих уривках які мені довелось побачити. Але повне враження можна отримати лише коли повністю переглянути фільм, і чесно кажучи   спочатку я дуже побоювалась що він мене все ж таки розчарує, але сталося на щастя навпаки. ( Я трохи відступлю від теми , бо не можу не описати   тої неймовірно-казкової погоди яка зараз за моїм вікном,  на вже зовсім засниіжену вулицю, почав падати такий, легкий лапатий і пухнастий сніг, що він дуже схожий на  бавовну яку обробляють на фабриці містера Торнтона, і від якої весь цех схожий на такий  собі зимовій день)

Отож розпочати  з того що мене вразили навколишні  пейзажі на початку фільму, я малаб вже звикнути  що британці  дуже гарно показують навколишню природу , що ми вже бачили в ГиП , але тут маю сказати  що коли читала опис Хелстона  який так любила Маргарет, і про всю її тугу за ним  потім то не могла її зрозуміти, аж покаи не побачила що це справди був справжній рай земний!!
Прекрасний будинок, який просто  потопає у  яскраво-жовтих квітах , це просто нейсмовірно красиве видовище. І тому мені дещо сумно було бачити як життяМаргарет на початку фільму було  майже не показано у цьому раю.  Тут події розгортались стрімко , але по приїзді родини у Мілтон  все внормівалось. І події почали розгортатись поступово.


Те яким показаний промисловий Мілтон тих часів  просто вражає,  похмурі вулиці, бізні але горді робочі, які постійно кудись поспішають  все це просто ражає маштабом. Мені сподобався момент коли  Маргарет зустрічає юрбу робочих, які поспішають на фабрику і  серед них багато вульгарних людей, вони обмацують її одяг  підсміхаються ,жартують при цьому мало не збиваючи її з ніг. Це момент так яскраво показую  відмінність між
 Маргарет і її світом  і тою  бідою і бідністю яку вона бачить тут, але попри все вона намагається їм помогти , як робила це вдома.

Не варто напевно говорити що від головних героїв я в захваті, досі багато  хто більше захоплювався містером Торнтоном аніж Маргарет, а я в свою чергу  
захоплююся ними обома, бо як Річард так і Даніелла  бездоганно впоралися  зі своїми ролями,
 і вони справді доповнювали одне одного . я навіть не можу вам сказати хто більше вони обоє однаково мені сподобалися.

Тепер трохи розповім про мої улюблені моменти,  перший це звичайнож прийом у містера Торнтона   де Маргарет  мала просто  незвичайно красивий вигляд.





І ще мені сподобався момент бунту коли вона справді в деякій мірі підсвідомо показала свою небайдужість до Джона і захистила  його перед робітниками це було дуже красиво  показано.
Зараз я  подивилася лише першу  частину фільму  тому продовження буде пізніше.


Ще хочеться додати що просто не відмітила як пролетіли дві години, тому що фільм дивилася на одному диханні, і мені так образливо стало що закінчилася перша частина прямо до сліз, які текли ще і в кінці цієї частини коли Джон відкрив Маргарет своє серце так щиро і пристрасно,а вона його відкинула, і так по- дитячому, так наївно і мило , сама трохи не плакавши:
- Пробачите я ще не знаю що відповідати мущинам в таких випадках!
і очі великі повні сльоз право я сама трохи не плакала.

Немає коментарів: