субота, 5 січня 2008 р.

Нові відео від мене

Jane Eyre



Надхнення дивна штука, то воно зникає і ти кілька місяців нічого не можеш робити, бо просто не маєш бажання, і от раптом тебе щось надихає і його вже не спинити, так і в моєму випадку, і я переконана що надихнуло мене Різдво, а ще друзі  і звичайно ж самі  герої моїх відео а саме їх історії.

Перш за все я знову повертаюся до Джейн Ейр,  вчора  на оссійському телеканалі "Культура" розпочався показ нової версії ціїє історії. На разі я не маю змоги сама оцінити цей шедевр , але мені  допомогла моя подруга і  описала мені як там все... що ж я можу сказати творці цього фільму дуже  постарались якнайбільше вирізати початок історії, а саме дитинства Джейн майже не показано, і це на мою думку дуже груба помилка, адже те як вона росла , дає нам уявлення про ту особу якою вона в подальшому стала. Там події дуже швидко як на мене розвиваються , одразу ж показуючи життя Джейн у Торнфілді... ( яким воно буде розкажу пізніше)

Ну що ж я з самого початку не чекала багато від цього фільму і  у світлі теперішніх подій мене
 здолала ностальгія по старому доброму фільму , і я створила своє відео , мелодія прийшла на гадку зразу як я переглядала уривки , це саундтрек до фільму "Грозовий Перевал" на мою думку ця мелодія  як ніяка інша передає настрій у фільмі, кохання і біль.

Маю велику надію що вам сподобається!




North and south

Після такого доволі похмурого відео , яке я робила вчора до пізньої ночі, мені сьогодні  захотілося чогось легкого і романтичного, і що ж молже бути чудовішим ніж  історія Маргарет і Джона (Північ і Південь) . Цей кліп  так легко створювався що коли я його переглянула то  зрозуміла що це краща моя робота на тему Маргарет і Торнтона


Немає коментарів: