вівторок, 15 січня 2008 р.

Фан- творчість ( фанфіки) - недоліки

Фан - творчість зараз дуже популярна, багато прихильників різних жанрів  пишуть свої рпродовження улюблених творів, і їх  є незлічена кількість як у насс так і у всьому світі, адже фан- творчість дуже популярна всюди. Не виняток також  фанфіки на романи Джейн Остін і Елізабет Гаскелл.
Але що стосується  мене то я чомусь не можу читати такі твори, наперед знаючи що є оригінал, для мене щомусь завжди підсвідомо  сприймається така творчість як свого роду продовження, а тому я не думаючи починаю шукати і той стиль і  мову оригіналу. Це звичайно ж велика  помилка, бо така творчість не є наслідуванням автора а лише власне сприйняття його твору, і власне бачення продовження, але  як на менеколи б бралась писати фанфік скажімо на книги ЛММ , то насам перед цітко бі дотримувалась якщо не стилю, бо це неможливо, то принаймі того образу який був створений автором , героїв неможна міняти вони повинні бути такими якими їх створив їхній автор, я лише придумувала б для них нові події з життя. Ось це і є на мою думку головний недоліік фан-творчості, інколи зовсім важко впізнати того героя  з яким познайомилась у книзі, бо його дії і слова ,зовсім не притаманні йому. Саме по цій причині я ніколи не читаю фан-творчість, бо навіть як розвагу я не можу її сприймати, тому що знаю, за цією пародією стоїть  великий роман

2 коментарі:

Анонім сказав...

Здравствуйте! Спасибо вам за ваш блог. Очень нужный!

Чорнильне серце сказав...

Спасибо вам за теплые слова, я рад что ви смогли найти что-то интересное для себя