вівторок, 2 лютого 2010 р.

Музика в моєму житті



Я вже давно не писала тут про музику, тому першим ділом розповім, що ж я слухаю. Отже , нещодавно я перевірила свій програвач і ось що я в ньому знайшла : Muse, (вибране з 4 альбомів + the best і постійно поповнюю)
Blue Foundation, (3 альбоми
Keane,
Hurricane Bells,
Travis, (повна збірка альбомів)
Alexandre Desplat,
Yiruma,
Iron & Wine,

Carter Burwell,
The Killers,
Ok Go,

The Arcade Fire
Paramore
The Black Ghosts
Radiohead
Це те ,що я слухаю постійно, деякі з просто по одній пісні , але наприклад така група як Muse i Blue Foundation присутні цілими альбомами. Окремо хочу виділити Alexandre Desplat а також Yiruma, ці композитори якось не вписуюються в загально драйвовий стиль, але їхня божественна музика змушує моє серце співати . Та краще один раз почути ні говорити про них тому :

Нещодавно, мій списочок виконавців поповнився ось такими альбомами:
Swichfoot - Hello Hurricane ( хороший альбом, а пісня Your Love is Song дивовижна!!! Аdam Lambert -Take one ( Альбом чудесний, складається з прекрасних балад ) SIA - Color the small one (дуже незвичайна співачка з дивовижним голосом , її пісні наче колискові)

Немає коментарів: