середа, 17 лютого 2010 р.

Переддень нового року життя

Сьогодні останній  день мого 25ліття , і мене понягнуло на роздуми , наскільки я змінилася за цей рік?

Говорячи про зміни я маю на увазі, погляди, думки , принципи.... Моя бабуся завжди каже : "Все в житті змінюється і тече , ти здивуєшся як змінюватиметься твоє ставлення до речей на протязі життя."

Спочатку коли я слухала її слова, то мені здавалося вони не про мене, адже навколо себе , ата й у своїх поглядах я змін не помічала , але зараз коли я оглядаюся на лише цей один прожитий рік, то помічаю, що дещо змінилася, стала більш відкритішою, і хоча, маю визнати всіх рамок які я собі понаставляла я не прибрала, але я розширила  радіус . Тепер світ не обмежується лише тими речами які я любила завжди , я також відкрила для себе нові, нові стилі, нові книги, нову музику  ...

Я також відкрила для себе сучасне мистецтво , воно не завжди мені зрозуміле , от наприклад творчість такого митця як Демян Хьорст, але як і все інше сучасне мистецтво різноманітне і деякі напрямки мені подобаються. Та найголовніше , я зрозуміла ,що не варто зациклюватися на чомусь одному, і лише в цьому напрямку відкривати для себе світ , так він буде одноманітним , варто цікавитися всім на світі , і те що буде твоїм обов"язково знайде тебе .


2 коментарі:

Yuole сказав...

Вітаю із наступаючим Днем народження! Нехай усі подальші зміни будуть тільки на краще і приносять лише радість! =)

Чорнильне серце сказав...

Дякую сонечко!