вівторок, 2 лютого 2010 р.

Трошки про улюблену авторку



Стефені Маєр (Стефені Морган) народилась 24 грудня 1973 року в містечку Хартворд в штаті Конектикут в США. Батько Стівен Морган, мати - Кенді Морган. Виросла в місті Фенікс штату Аризона, в багатодітній сімї, в неї було три брати (Сет, Джейкобом, Полом) та дві сестри (Емілі та Хейді). Вона навчалась в Chaparral High School в Скотсдейлі, штат Арізона. Згодом в Brigham Young University у Прово, штат Юта. Вона зустріла свого чоловіка Крістіана, коли була в Аризоні, вони одружились в 1994 році. Зараз у них троє синів: Сет, Гейб та Ілай.

Стефені говорить, що ідея написання книгиСутінки прийшла до неї 2 липня 2003 року уві сні. Сон був про дівчину і вампіра, який закохався в дівчину, проте жадав випити її кров. На основі цього сну Стефені написала 13 частин своєї книги. Не дивлячись на те, що у Стефані не було письменницького досвіду, через три місяці вона вже закінчила свою книгу.
Весь цей час, я буквально чула Белу і Едварда, вони просто не замовкали, навіть уві сні. Тому я ставила ноутбук вночі в ліжка, щоб мати можливість швидко записати сюжет. Після того, як я закінчила «Сутінки», я стала писати епілоги, дуже багато епілогів. Кінець кінцем, я зрозуміла, що не готова відпустити моїх героїв і почала писати продовження. Лише моя старша сестра Емілі знала, про що мій роман. Саме вона і запропонувала мені видати Сутінки.
Як ми знаємо з фільмів: досить надрукувати копію романа і відіслати його у видавництво і вуаля – книга готова. Але виявляється фільми брешуть! І публікація виявилася дуже важким процесом.

Стефані все ж таки підписала контракт з видавництвом Brown and Company на 750,000 долірів США. Книга була видана в 2005 році, і стала абсолютним лідером продажу , а далі одне за одним вишли продовження :
  • Сутінки (Twilight), 2005
  • Молодий місяць (New moon), 2006
  • Затемнення (Eclipce), 2007
  • Світанок (Breaking Dawn), 2008
  • Сонце опівночі (Midnight sun), 2009
Я ще неодмінно повинна згадати книгу "Носії" , вона мене вразила можливо навіть більше ніж Сутінки . Це історіяпро прибульців "Душі" , які захоплюють світ , вони наспрвді дуже миролюбні, і головним ворогом Землі вважають людей, адже такої жорстокості як тут Душі ще не бачили ніде. Ось так і вийшло, що в тілі молодої дівчини Мелані оселилася Душа, яка повинна була підкорити тіло і жити звичним життям, та виявилося свідомість Мелані не зникла , аперебуває також у цьому тілі, лише контролювати його не може , от і довелося Душі і Мелані звикати один до одного, а потім рятувати одне одному життя , і близьких ,коханих людей від смерті. Книга Носії хоча і є науковою фантастикою, та має в собі силюну філософію, змушує задуматися над тим, що таке людина і людяність? Що таке кохання ? Що насправді важливим є у житті? Ці питання порушує ця книга , я дуже раджу всім її прочитати.

Немає коментарів: