неділя, 14 лютого 2010 р.

День романтиків з Gentleman cambrioleur


Я не прихильниця Дня Святого Валентина , але сьогодні  у мене насправді романтичний настрій, і заслуга у цьому новий альбом Гару. Я лише вчора знайшла офіційний альбом з хорошим звуком , і от тепер я можу насолоджуватися  Gentleman cambrioleur. З творчістю Гару я вже знайома , тому очікувала море задоволення, так воно і сталося, але цей альбом також  подарував несподіванку, одна з пісень  була просто неймовірною, вона по новому відкрила для мене цього виконавця, нaзва пісні Everybody Knows , також дуже сподобалися : Sorry , I Love Paris, Aimer D'Amour.  Я дуже раджу послухати новий альбом Гару , романтичний настрій гарантовано !

2 коментарі:

Yuole сказав...

Повністю згодна - хороший альбом! =)

Чорнильне серце сказав...

Я дуже задоволена ним , як на мене то один з кращих альбомів Гару