четвер, 4 лютого 2010 р.

Кіно ,що варте вашої уваги .

Привіт , пригадуєте я вчора розповідала про романтичне кіно яке я дивилася, так от фільм виявився дуже приємним , я з задоволенням додивилася його. А сьогодні вирішила розповісти про ті фільми які особисто я не пропущу , бо вже давно прем"єри не були такими приємними.



Дорогий Джон (за романом Ніколаса Спаркса, прем"єра 25.02.2010)


Два тижні, повні щастя першого кохання і пізнання заборонених плодів, провели старшокласник Саванна та солдат Джон Тайрі, що приїхав додому на побивку. Але час летить швидко — юний коханець вимушений повернутися на службу до Європи. Після трагедії 11 вересня 2001 року Джон вирішує присвятити своє життя службі в армії, порушивши обіцянку, яку дав Саванні, — повернутися і одружитися на ній. Дівчина пише Джону листи, але вони приходять все рідше і рідше.




Остання Пісня (за романом Ніколаса Спаркса, прем"єра 05,03,2010)


Життя 17-річної Вероники Міллер перевертається вверх ногами, коли її батьки розлучаються, і батько перебирається в місто Вілмінгтон, Нью-Йорк. Це були три роки назад, але її злість не проходить, і дівчина відчужує себе від батьків, особливо від батька. Не дивлячись на це, вона проти своєї волі їде до нього на літо, але їх стосунки як і раніше залишають бажати кращого. Батько Вероникі — колишній піаніст і вчитель, що проживає спокійне життя в прибережному містечку. Тепер він працює над створенням картини, яку виставлять в місцевій церкві. Намагаючись налагодити контакт з дочкою, батько звертається за допомогою до музики , їхнього єдиного спільного з Вероникою захоплення .









Заміж у високосний рік

У Ірландії існує така традиція – раз в чотири роки, а саме 29 лютого дівчина може зробити пропозицію чоловікові своєї мрії і він не може її відмовити. Героїня фільму хоче скористатися таким випадком і зробити пропозицію своєму бойфренду... Але все міняє примхлива погода...












Пам"ятай мене ( прем"єра 11.03.2010)

Тайлер — безтурботний студент, який ніяк не може порозумітися з навколишнім світом. Він пригнічений самогубством старшого брата. Батькові, як втім, і матері з вітчимом, немає до нього жодної справи. На щастя, у нього є друг Айдан. Одного дня парубки випадково вплутуються у вуличну бійку. Тайлера заарештовують, але скоро відпускають під заставу. Несподівано Айдан взнає, що в його коледжі вчиться Еллі — дочка слідчого, який веде справу Тайлера. Він пропонує другу закрутити роман з дівчиною, щоб та вмовила батька закрити «справу».


2 коментарі:

Фенікс сказав...

цікаві фільми...=) сьогодні раптово натрапила на "Пам"ятай про мене", трейлер гарний, я би подивилися...а доводилось читати романи Ніколаса Спаркса? Його сюжети цікаві і романтичні...гм...=))

Чорнильне серце сказав...

Ніколас Спаркс -мій улюблений автор, у нього прості життєві історії, але якось так зворушливо написані , я прочитала Незабутню прогулянку і Щоденник пам"яті, потім звичайнож дивилася фільми, у мене ціла колекція його фільмів . Тому ці нові фільми раджу, адже впевнена байдужими не залишать нікого.