середа, 3 лютого 2010 р.

Красені машинки родини Калленів

Привіт моїм читачам !
Знаєте яка пісня мене дратує найбільше ?" Лучшие друзья девушек это брильянты" , взагалі то мене дратує і група яка її співає, але зараз не про це. Кажуть, кожна дівчина обожнює діаманти і різні прекраси , тому чоловіки зазвичай намагаються дарувати їм різні коштовності.
Не знаю, можливо, я не нормальна дівчина, але до дрогоцінностей я байдужа , не скажу що зовсім, мені подобаються делікатні речі, але загалом я байдужа до таких коштовних цяцьок.
А насправді мені більше подобаються гарні дорогі машини , я з малечку любила їх і завжди розглядала малюнки в журналах. Як же чудово тепер ,що гарних ашин побільшало на дорогах, але як би вони були, ще екологічно чистими , було б просто чудово , але як я знаю, прогрес у цьому плані вже помітний і це радує. Отож, сьогодні я подумала і вирішила прозповісти вам про машинки родини Калленів - моїх улюблених героїв Сутінкової саги, треба віддати належне Стефані Маєр, вона обдарувала своїх героїв чудовими машинками .




Едвард
Цей хлопець обожнює машини майже так само як і я, яке то задоволення дивитися на те ,на чому він катається , і як на його машинки дивляться з заздрісю усі круті учні , і їхні круті батьки . І хоча для самого Едварда то лише зручний засіб пересування, без якого
він би до речі міг спокійно обійтися , але йому подобається дратувати усіх пихатих багачів в містечку. Його щоденна машинка це срібне Volvo S60R, а ній він кожного дня приїзжає у школу , на заздрість усім. Але для особливих випадків , таких от, як наприклад, перший шкільних бал Бели , він повіз дівчину на машинці ,що так і називається "для особливих випадків" The Aston Martin V12 Vanquish, наскільки я пригадую Белі здавалося що ця машина не їде а летить, дуже м"яко і плавно, вже за якийсь час її просто заколисало від їзди . Розкішна!!! правда????







Розалі

Вона красуня, зухвала і нахабна , она обожнює все красиве, і обожнює себе , їй подобається увага навколишніх , і вона купається у ній . Тому всі ручі які її оточують теж неодмінно повинні бути розкішними , і віднімати мову при першому ж погляді. До всього сказаного Розалі прекрасно розбирається у машинах, її хоббі ремонтувати всяке залізяччя, та на люди вона показується лише на розкішній :
BMW M3 convertible




Емметт

Цей хлопець цінує силу у всьому , він мускулистий, веселий і завзятий, щоб утримати біля себе таку дівчину як Розалі потрібна неабияка витримка , та Еммету вдається це робити, зухвала красуня слухається його . Еммет любить великі і потужні машини, краса ту не головне , головне мотор, і сила вихлопної труби , і якщо до всього цього додається ще й яскравий колір , то це прекрасно. Еммет не багато мав машин зазвичай його завжди бачили в
Jeep Wrangler

Еліс
Ця дівчинка більш за все цінує розкішно-коштовні , і дорогі речі, вона ніколи не одягає одну і ту саму одежу двічі, і не дозволяє це робити іншим . Вона б напевно і машини міняла щодня, коли б це не було таким дивним в очах навколишніх. Зрозуміло, що для такої любительки красивого дуже важко підібрати гідний подарунок, та Едвард добре знав що зробить його сестричку щасливою, а саме
Porsche 911 Turbo


Белла

Її "автопарк" не такий вже й великий, першу машинку подарував її тато , як засіб пересованная по їхньому дощовому містечку . Це був
1953 Chevrolet Pickup Truck, це був доволі страшненький монстрик , серед інших машин у школі, але як на мене то машинка просто диво, всюдихідна і зручна , і хоча вона деколи тарахкотіла , і відмовлялася їхати, та все ж це був надійний друг. Ця машинка прослужила Белі аж до останньої книги , де потім як шанована пані заглохла тихо і мирно, і Бела отримала в подарунок новеньке авто, і хоча дівчина ненавиділа такі подарунки , і все відтягувала "час смерті" своєї машинки, та все ж побачивши такого красеня просто не могла встояти , а хто зміг би? Це ж Ferrari F430!


Немає коментарів: