вівторок, 2 лютого 2010 р.

Такий різноманітний світ кіно


Я останнім часом дивлюсь дуже різноманітне кіно, якось одного напрямку не можу знайти , тому у мене все перемішано докупи судіть самі.

Розпочну з мого улюбленого Діккінса , і нової французької екранізації його роману "Домбі і син". Перша серія мені дуже сподобалася, приємні актори і прекрасно показана історія, правда багато що викинули, а то що залишили сильно перекрутили, але все таки фільм хороший, правда тільки по мотивах :) Шкода що з дядька Уолтера(Артюра) зробили якогось недалекого,невихованого, старого, хоча по книзі він і бідний, але дуже скромний і розумний старий, дещо, наївний, але все таки не такий клоун як в цьому фільмі. Друга серія мені сподобалася навіть більше, і хоча я упевнена що в книзі все не так, але сама атмосфера, актори, і те як викладена історія,просто і зрозуміло, все це мені дуже сподобалося. Улюблена сцена: Флоранс в кімнаті Артюра, несподівано для себе вона знаходить малюнки,свої портрети, з дитинства і до цього дня, потім чує що Артюр повернувся, прикидається сплячою. Він заходить починає збирати малюнки і тут вона непомітно підходить ззаду, він повертається, і вона не кажучи ні слова цілує його ( та ще як! Діккенсу і не снилося :)

Першим проникливим фільмом цього року став для мене фільм "Кіт /Keith",хто дивився фільм "Спіши кохати" ,неодмінно оцінить і цей фільм. Наталі,очень цілеспрямоване дитя, вона чітко знає чого хоче від життя, і йде до своєї мети не згортаючи, вона популярна дівчинка в школі, у неї красивий бойфренд, і здавалося життя просто ідеальне, вона мало цікавилася навколишнім світом, тому коли на відповідальну лаболаторную з хімії їй в партнери дали Кіта, замкнутого, нахабного, та дуже розумного хлопчину, якого чомусь все терплять вчителі в школі, вона навіть не звернула особливої уваги. Дуже скоро Кіт перевернув її цілеспрямоване життя з ніг на голову. Та згодом сама Наталі зрозуміла ,що насправді всі вчинки Кіта це лише намагання встигнути втілити в життя всі мрії, бо час для нього дуже швидко спливає.

Далі, викладу фільми на які з нетерпінням очікую.

Немає коментарів: